Можливості використання онлайн-платформи Zoom
В умовах онлайн-освіти та опанування нових навчальних ресурсів для викладача розкрились нові можливості, пов’язані із використанням мережі Internet. Zoom є однією з найпопулярніших онлайн-платформ для живого спілкування в мережі значної кількості людей, проведення в дистанційному режимі навчальних занять, конференцій, нарад тощо. Ця платформа значно полегшує застосування різноманітних методів і форм навчання, адже передбачає та наявність internet-зв’язку та гаджету, з якого учасники заходять на платформу, що не завжди доступне на аудиторних заняттях в закладах освіти.
У процесі вивчення історії зарубіжної літератури використання платформи Zoom дозволило здобувачам вищої освіти, окрім живого спілкування з викладачем, легко демонструвати свої творчі проекти та виконання практичних завдань. Наприклад, на занятті за творчістю Г. Белля студенти демонстрували розроблені кроссенси, за якими всі разом розшифровували і аналізували проблематику роману «Більярд о пів на десяту», а викладач мав змогу наочно пояснити принцип «більярдного» типу оповіді, представивши зображення зі схемою гри в більярд, порівнюючи її з наративною стратегією автора.
Можливість живого онлайн-спілкування дозволяє викладачеві розглянути важкий матеріал, використовуючи різні види візуалізації: аудіо-, відео-, фотоматеріали, навчальні картки і презентації, перехід в реальному часі на інші онлайн-платформи та сторінки соціальних мереж з демонстрацією їх на екрані свого комп’ютера усім учасникам спілкування.
Крім того, здобувачі освіти так само можуть демонструвати власні відеоматеріали, зокрема буктрейлери та фрагменти екранізацій, які зіставляють з твором-оригіналом, каліграми та комікси, зроблені за художніми текстами, а також Facebook- та Instagram-cторінки письменників та їх персонажів.
Інформацію підготувала доцент Землянська А.В.