Сторітелінг в дії від членкинь ГО

15 серпня 2023 р. члени ГО «Інноваційні обрії України», д.філол.н., професори Тетяна Шарова й Ольга Деркачова, к.філол.н., доценти Аліна Землянська та Наталія Кобилко виступили спікерками у вебінарі «Теорія і практика сторітелінгу» в межах програми підвищення кваліфікації від ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Про актуальність цієї теми для сучасних освітян свідчить кількість зареєстрованих слухачів програми, що становить більше 700 осіб.

Тетяна ШАРОВА у доповіді «Теорія і практика сторітелінгу: practical exercises» ознайомила присутніх із різними техніками складання історій та практичними вправами для розвитку мовленнєвих та комунікативних вмінь і навичок, креативних здібностей як самих педагогів, так і здобувачів освіти.

 

 

Ольга ДЕРКАЧОВА акцентувала увагу на особливостях невербального спілкування та формування оповіді за допомогою піктографічного письма, зокрема емоджі, у доповіді «Неврбальна організація вербальної історії: переваги та виклики». Учасники спробували свої сили у розшифровуванні таких піктографічних текстів, ознайомились із онлайн-ресурсом, що їх продукує, а також дізнались про можливі непорозуміння у невербальному спілкуванні у разі відсутності спільного культурного поля у співрозмовників.

 

 

Доповідь Аліни ЗЕМЛЯНСЬКОЇ «Невдаха чи геній: як правильно обрати героя для сторітелінгу» розкрила основні типи героїв у освітніх історіях, їх характерні риси та особливості використання відповідно до навчальної мети. В ігровій формі присутні змогли переконатись, як багато важить деталь для побудови унікального, впізнаваного персонажа для розповіді.

Наталія КОБИЛКО доповіддю «Популярні сюжети історій для сторітелінгу»  завершила розмову про основні стовпи цього методу. Присутні були ознайомлені не лише з основними типами сюжетів, а й методологію їх застосування у освітньому процесі. Спікерка запропонувала слухачам спробувати завершити певні історії, які відображали різні сюжетні схеми.

 

 

Усі учасники вебінару активно включались в інтерактивні вправи, творили історії, вгадували персонажів. Саме така педагогіка партнерства між викладачами курсів та педагогами-слухачами матиме найкращий результат у побудові справжньої педагогіки партнерства між цими педагогами та їхніми здобувачами освіти.

 

Інформацію підготувала доцент Аліна ЗЕМЛЯНСЬКА