Члени ГО учасники програми Lab2Market UA

13 жовтня відбулася презентація програми Lab2Market UA, де у складі учасників було відібрано Шарову Т.М., як наукового співробітник ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», голову правління ГО «Інноваційні обрії України».

 

На Форумі IP&I management 13 жовтня в iHUB було представлено захід-презентацію: Як комерціалізувати свій інноваційний продукт та заробляти?

Учасників тренінгу було розподілено на дві групи. Усі учасники мали змогу ознайомитись із 4 кейсами, обговорити їх та представити на загал власне бачення вирішення питання. Досить часто в кейсах були спірні питання, які треба було вирішувати колегіально, оскільки усі учасники мають значний досвід роботи в напрямку науки та інтелектуальної власності.

 

Lab2Market UA – адаптована підприємницька програма навчання, яка   допомагає дослідникам, винахідникам та вченим отримати знання, необхідні для успішної комерціалізації результатів наукових досліджень та виведення їх на ринок.

 

 

Програма має на меті зменшення ризиків та скорочення часу виведення результатів наукових досліджень з лабораторії на ринок шляхом об’єднання зусиль академічної та бізнес-спільноти.

За результатами Програми відбудеться фінальна презентація, де команди презентують план комерціалізації своєї розробки.

Буде визначено відповідність продукту ринку та його подальший шлях – проведення подальших досліджень, запуск стартапу або інший шлях комерціалізації, який вони обрали, наприклад, ліцензування.

Додатковим результатом програми буде формування підприємницького мислення у науковців, винахідників і вчених та розуміння потреб промисловості, а у менеджерів з трансферу технологій – уміння взаємодіяти з науковцями та бізнесом, а також набуття навичок та вивчення алгоритмів виведення лабораторних розробок на ринок.

 

Усі учасники програми вже мають загальну програму зустрічей, розписану відповідно до спрінтів та тем.

Перший спринт: Забезпечення правової охорони результатів інтелектуальної, творчої діяльності

Другий спринт: Побудова бізнес-моделі. Формування ціннісної пропозиції

Третій спринт: Сегменти споживачів/клієнтів. Взаємовідносини з клієнтами. Архетипи клієнтів

Четвертий спринт: Визначення каналів збуту

П’ятий спринт: Ключові ресурси. Моделі доходів та витрат

По завершенню навчання, запланована презентація плану комерціалізації, оцінка експертним журі, визначення та  нагородження переможців.

Приємно, що науковці з нашої Громадської організації також відібрані для участі у програмі, що свідчить про високий потенціал членів ГО. Дані навчання, яке триватиме до грудня. Сподіваємося, що різноманітні зустрічі з організаторами та учасниками програми, дозволять зануритись у світ нового та цікавого, а головне, зкомунікувати з професіоналами та набратися досвіду.

 

Детально ознайомитись із програмою можна за посиланням.

 

Інформацію підготувала професор Тетяна ШАРОВА