ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Авілова А.М.
Ідейно-творчі позиції М. Рильського в повісті у віршах «Марина»
Сторінки: 8-12
Цитувати
Атаманчук В.П.
Моделювання фікційної свідомості героя у романі Ю. Яновського «Чотири шаблі»
Сторінки: 13-16
Цитувати
Базенюк А.В.
Художні особливості творчої діяльності Василя Барки
Сторінки: 16-21
Цитувати
Біляцька В.П.
Постать Тараса Шевченка в епістолярії Олеся Гончара
Сторінки: 22-28
Цитувати
Бодик О.П.
Історизація як феномен соцреалістичної літератури (на прикладі творчості І.А. Кочерги)
Сторінки: 28-34
Цитувати
Бублієнко Я.А.
Драматичний твір І. Кочерги «Свіччине весілля» як зразок історичної драми ХХ століття
Сторінки: 35-40
Цитувати
Варламова Н.А.
Висока майстерність і творчі принципи Юрія Мушкетика
Сторінки: 40-46
Цитувати
Вергеенко С.А.
Нереальная реальность, или самый одиозный представитель восточнославянского (белорусско-украинского) бестиария
Сторінки: 46-51
Цитувати
Горіна Ж.Д
Босак Н.Ф.
Візуальний простір мовотворчості Юрка Іздрика: інший формат
Сторінки: 52-57
Цитувати
Гук О.В.
Еротико-гастрономічний дискурс в есе Є. Кононенко «Еротика та український побут»
Сторінки: 57-64
Цитувати
Іващенко С.М.
Художній світ оповідання «Сірий» Ю. Ілюхи
Сторінки: 64-71
Цитувати
Карначова С.М.
Шаров С.В.
Інклюзія і література: особливості процесу соціалізації, побудова комфортного суспільства
Сторінки: 72-75
Цитувати
Карпусь Т.В.
Пустовіт В.Ю.
Звукові образи в поетичному доробку Олександра Олеся
Сторінки: 76-78
Цитувати
Кобилко Н.А.
Художні особливості літератури періоду революції гідності
Сторінки: 78-83
Цитувати
Козій О.Б.
Втручання людини у природу у літературних творах: етичний аспект
Сторінки: 83-89
Цитувати
Колошук Н.Г.
Інтерпретація нефікційного тексту: обговорюємо книгу С. Алексієвич «Час second-hand»
Сторінки: 89-102
Цитувати
Копєйцева Л.П.
Єгорова Ю.М.
Поліфонізм біблійно-християнських мотивів як вияв самотності у збірці І. Франка «Із днів журби»
Сторінки: 103-108
Цитувати
Мажара Н.С.
Загоря П.Д.
Специфіка візуалізації образної системи повісті Івана Франка «Захар Беркут» засобами кіно в однойменному фільмі Ахтема Сеїтаблаєва та Джона Вінна
Сторінки: 108-115
Цитувати
Мамчур Є.О.
Омріяне майбутнє чи трагедія життя в новелі В. Стефаника «Камінний хрест»
Сторінки: 116-120
Цитувати
Матющенко А.В.
Художній реалізм як останній форпост соціальної правди
Сторінки: 121-130
Цитувати
Мозуль А.А.
Пустовіт В.Ю.
Поетика оповідання «Пізно» Лесі Українки
Сторінки: 130-134
Цитувати
Натха С.М.
Художні особливості повісті Леся Мартовича «Забобон»
Сторінки: 134-141
Цитувати
Огульчанська О.А.
Поетикальні вектори романів Еміля Золя «Жерміналь» і Івана Франка «Борислав сміється»
Сторінки: 142-145
Цитувати
Ромас Л.М.
Нарцисизм, макіавеліаллізм та психопатія – домінантні риси характерів героїв роману Володимира Даниленка «Ніч із профілем жінки»
Сторінки: 146-150
Цитувати
Сенько Я.В.
Сатира Леся Мартовича: особливості творчої манери письменника
Сторінки: 150-157
Цитувати
Сириденко О.М.
Новела М. Хвильового «Лілюлі» – пародія на європейський революційний досвід
Сторінки: 157-164
Цитувати
Смольницька О.О.
Язичницька і ранньохристиянська символіка у драматичному творі Лесі Українки «Руфін і Прісцілла» (зіставлення з дискурсом Максима Рильського): Ерос і Танатос
Сторінки: 165-191
Цитувати
Суховій Л.А.
Загальнолюдська тематика у кіноповісті О. Довженка «Земля»
Сторінки: 192-196
Цитувати
Ченчик О.А.
Історична основа та історія написання роману Ю. Мушкетика «Гайдамаки»
Сторінки: 196-201
Цитувати
МОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Буракова М.У.
Шведава З.У.
Выкарыстанне інфаграфікі на занятках па беларускай мове (прафесійная лексіка)
Сторінки: 203-206
Цитувати
Видиш С.В.
Колоративна лексика в поезіях Галини Потопляк
Сторінки: 206-211
Цитувати
Воинова Е.Н.
Максим Богданович – переводчик украинской литературы
Сторінки: 212-216
Цитувати
Демешко І.М.
Девербативи у творах М. Кідрука: словотвірно-морфонологічний аспект
Сторінки: 216-225
Цитувати
Демиденко Л.П.
Словотворчество поэтов-молодняковцев: поэтические особенности
Сторінки: 225-234
Цитувати
Ермакова Е.Н.
Национальная картина мира в поэтическом тексте
Сторінки: 234-239
Цитувати
Єрмоленко С.І.
Ветреннікова О.В.
Вокатив як дзеркальне відображення соціальної дистанції між комунікантами
Сторінки: 240-244
Цитувати
Карловас О.А.
Шаповалова Д.Д.
Семантика кольорем в оповіданні Лесі Українки «Над морем»
Сторінки: 245-252
Цитувати
Лещинская О.А.
Национальные представления о капусте в зеркале фразеологических образов
Сторінки: 252-258
Цитувати
Овсієнко Л.О.
Фразеологізми з оцінним компонентом значення у німецькомовному художньому тексті
Сторінки: 259-263
Цитувати
Поплавная Л.В.
Устаревшая лексика в романе Владимира Короткевича «Христос приземлился в Городне»
Сторінки: 263-270
Цитувати
Сіроштан Т.В.
Жукова О.Є.
Особливості функціонування фразеологізмів у прозі В. Шкляра
Сторінки: 271-275
Цитувати
Тимошенко Н.П.
Семантическая структура простого предложения в фольклорных песенных текстах
Сторінки: 276-280
Цитувати
Хазанова Е.Л.
Что скрывает колороним чырвоны (червоний) в белорусских и украинских загадках
Сторінки: 280-285
Цитувати
Шчарбатая А.А.
Структурныя мадэлі фразеалагізмаў са значэннем ‘уцякаць’ з кампанентам даваць / даць
Сторінки: 285-289
Цитувати
ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ ТА ІКТ
Деркачова О.С.
Інтерактивний плакат як сучасний засіб навчання (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»)
Сторінки: 291-298
Цитувати
Курлянський С.С.
Навчання проектній діяльності засобами МВОК Prometheus
Сторінки: 298-305
Цитувати
Лубко Д.В.
Шаров С.В.
Напрямки використання інтелектуальних систем в освітньому процесі
Сторінки: 305-310
Цитувати
Меркулова О.С.
Використання квест-технології під час вивчення філологічних дисциплін
Сторінки: 311-316
Цитувати
Полуян Е.Н.
Изучение и сохранение духовного наследия гомельщины на филологическом факультете УО «Гомельский государственный университет имени Франциска Скорины»
Сторінки: 316-321
Цитувати
Тарнавська А.В.
Використання англомовних ігор і вправ для логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку
Сторінки: 321-325
Цитувати
Тарнавська Н.П.
Аргіропоулос Д.
Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем
Сторінки: 326-330
Цитувати
ПОСТЕР-СЕСІЯ
Барановська В.В.
Огульчанська О.А.
Поетикальні засоби художнього вираження опозиції своя/чужа людина у творі Василя Шкляра «Тінь сови»
Сторінки: 332-336
Цитувати
Забаренко А.Ю.
Бєляєва В.В.
Шарова Т.М.
Категорія «свій/чужий» у сучасних художніх текстах (на прикладі творів Дзвінки Матіяш та Катерини Бабкіної)
Сторінки: 337-341
Цитувати
Кардашова Н.Г.
Романюта Д.
Бурцева Я.
«Батьківщина – те, що любиш і через що страждаєш» («Я знаю, що ти знаєш, що я знаю» І. Роздобудько)
Сторінки: 341-348
Цитувати
Касаджи С.І.
Землянська А.В.
Пустеля як свій/чужий простір у повісті «Алхімік» Пауло Коельо
Сторінки: 348-354
Цитувати
Костішак І.М.
Стовбирь Г.В.
Шарова Т.М.
Категорії «свій/чужий» в художньому тексті: основні прояви і форми вираження
Сторінки: 355-360
Цитувати
Мельнікова А.М.
Булгакова Ю.О.
Шаров С.В.
Розуміння категорії «свій/чужий» в інклюзивній літературі (на прикладі творів Оксани Лущевської та Андрія Бачинського)
Сторінки: 360-365
Цитувати
Шевченко В.Р.
Шарова Т.М.
Еміграція в художньому просторі ХХ ст.: Василь Стефаник & Іван Франко
Сторінки: 365-372
Цитувати
Чуйко А.В.
Землянська А.В.
Категорії «свого» / «чужого» в українському письменницькому середовищі 1940-х років (на матеріалі роману М. Гримич «Клавка»)
Сторінки: 372-379
Цитувати
РЕЦЕНЗІЇ. ОГЛЯДИ. ПУБЛІЦИСТИКА
Огульчанська О.А.
Рецензія на книгу Деніела Кіза «Таємнича історія Біллі Міллігана»
Сторінки: 381-383
Цитувати
Шарова Т.М.
Подорож за щастям, або очищення душі дорогою Святого Якова
Сторінки: 383-386
Цитувати