ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ТА МОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Бєляєва В.В.
Інклюзивний простір художньої літератури: сучасний погляд
[]
Сторінки: 8–13
Цитувати
Біляцька В.П.
Передерій К.С.
«Маркованість» адресної настанови в поезії Володимира Підпалого
[]
Сторінки: 14–20
Цитувати
Гмиря Т.П.
Драматична поема «Кассандра» Лесі Українки в рецепції сучасного літературознавства
[]
Сторінки: 21–28
Цитувати
Гон О.М.
Збагнути акорди і розпади: версифікація і музичне письмо в «Алилуя» Леонарда Коена
[]
Сторінки: 28–37
Цитувати
Горіна Ж.Д., Босак Н.Ф.
Експресія стилістично-зниженої лексики в романі Ю. Андруховича «Московіада»
[]
Сторінки: 38–49
Цитувати
Дуганджич А.
Фразеологізми з компонентом голова у романі «Фелікс Австрія» Софії Андрухович і у перекладі роману на хорватську мову
[]
Сторінки: 49–56
Цитувати
Забаренко А.Ю.
Творчість Василя Стуса: особливості, тематика та проблематика
[]
Сторінки: 57–63
Цитувати
Кобилко Н.А.
Роман «І прибуде суддя» Володимира Лиса: на межі детективу та трилеру
[]
Сторінки: 64–68
Цитувати
Копусь О.А., Прокопенко Л.І.
Експресивний потенціал української Інтернет-реклами
[]
Сторінки: 69–78
Цитувати
Мірчева Ю.В., Землянська А.В.
Філософські аспекти епістолярію Ю. Шевельова
[]
Сторінки: 78–85
Цитувати
Натха С.М.
Реалізм у творах Леся Мартовича: етнографічний та мовний колорит митця слова
[]
Сторінки: 86–94
Цитувати
Пітель В.М., Сенчук О.В.
Функційне навантаження суспільно-політичної лексики в есеїстиці Юрія Андруховича (на матеріалі книги «Диявол ховається в сирі»)
[]
Сторінки: 95–99
Цитувати
Пена Л.І.
Діалектні риси художньої прози Дмитра Пожоджука
[]
Сторінки: 100–110
Цитувати
Скрипець М.О., Землянська А.В.
Поетикальні особливості творів Д. Брауна у світлі науково-критичних студій
[]
Сторінки: 111–115
Цитувати
Устінов В.Є.
Містичний дискурс сучасної поезії про війну (на матеріалах мережі «Facebook»)
[]
Сторінки: 116–121
Цитувати
Шуляк С.А.
Роль сюжетної організації у структурі замовляльних текстів
[]
Сторінки: 122–126
Цитувати
Balaeva A.R., Zemlianskyi A.M.
The problem of identity in philosophical reflection
[]
Сторінки: 126–132
Цитувати
Derkachova O.S., Tytun O.L.
Ukrainian context in inclusive literature
[]
Сторінки: 132–142
Цитувати
Kysliak K.O.
Bullying preventiоn in the educational environment through literature (based on the story by A. Audhild Solberg «Who is against the supercool»)
[]
Сторінки: 143–148
Цитувати
ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ ТА ІКТ
Беценко Т.П.
Курс «Сучасна українська літературна мова: актуальні питання» для магістрантів-філологів (нотатки з досвіду роботи)
[]
Сторінки: 150–161
Цитувати
Богодист М.І.
Неформальний професійний розвиток дорослих: досвід додаткової освіти Ірландії
[]
Сторінки: 162–167
Цитувати
Бойко О.В., Шевченко Т.В.
Методи інтерактивного навчання на уроках української мови
[]
Сторінки: 167–179
Цитувати
Верещага Ю.В.
Розробка програмного додатку для обробки зображень
[]
Сторінки: 180–186
Цитувати
Водяницький І.О.
Використання інформаційних технологій фахівцями технічних дисциплін
[]
Сторінки: 187–192
Цитувати
Гайдіна С.О.
Питання інклюзії в художньому просторі: мотивація до читання та сприйняття текстів
[]
Сторінки: 193–200
Цитувати
Галчанська В.В.
Значення електронних засобів навчального призначення та перспективи їх використання
[]
Сторінки: 201–206
Цитувати
Дегтярьов В.В.
Розробка довідково-інформаційної системи класного керівника школи
[]
Сторінки: 207–213
Цитувати
Дереза О.О.
Значення графічної підготовки майбутніх інженерів
[]
Сторінки: 214–219
Цитувати
Зінов’єва О.Г.
Використання CASE-засобів для проектування інформаційних систем
[]
Сторінки: 220–227
Цитувати
Іщенко Т.В.
Освітні інновації у студентоцентрованому навчанні
[]
Сторінки: 228–232
Цитувати
Кобилко Н.О.
Парадигма національно-патріотичного виховання крізь призму сьогодення
[]
Сторінки: 233–238
Цитувати
Колмакова В.О., Шаров С.В.
Проблеми індексації публікацій в наукометричних базах даних та способи їх вирішення
[]
Сторінки: 239–246
Цитувати
Коломоєць Д.А.
Особливості автоматизованого тестування якості програмного забезпечення
[]
Сторінки: 247–252
Цитувати
Корицька Г.Р., Долга У.І.
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти засобами STEAM/ЕSTEAM
[]
Сторінки: 253–259
Цитувати
Кротова О.Ю.
Онлайн-курси у неформальній освіті
[]
Сторінки: 260–268
Цитувати
Кузнєцова Т.В.
Нові горизонти: гейміфікація у проектному менеджменті
[]
Сторінки: 269–278
Цитувати
Куткович О.М.
Використання інформаційних технологій в освітній, науковій та професійній діяльності
[]
Сторінки: 279–285
Цитувати
Лубко Д.В.
Комп’ютерна безпека та способи її покращення
[]
Сторінки: 286–292
Цитувати
Мірошниченко М.Ю.
Використання MOOC у якості додаткового засобу для вивчення об’єктно-орієнтованого програмування
[]
Сторінки: 293–299
Цитувати
Назаров Є.М.
Захист на рівні додатків: сучасні виклики та технології
[]
Сторінки: 300–307
Цитувати
Настусенко С.Д., Ботузова Ю.В.
Створення та застосування аплетів GeoGebra під час вивчення теми «Тригонометричні функції»
[]
Сторінки: 308–313
Цитувати
Нощенко Ю.Г., Гонюк О.В.
Застосування інноваційних технологій під час вивчення роману у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай»
[]
Сторінки: 314-319
Цитувати
Просянкіна-Жарова Т.І., Колмакова В.О.
Перспективи використання рекомендаційних систем у STEM-освіті
[]
Сторінки: 319–323
Цитувати
Рудніцький Я.Е.
Штучний інтелект в освіті: ChatGPT як ключовий інструмент для покращення навчання здобувачів освіти
[]
Сторінки: 324–327
Цитувати
Салагуб Л.І.
«Кристалізація» авторських освітніх методів: еколого-історичні приклади & інтегровано-мотиваційні підходи
[]
Сторінки: 327–339
Цитувати
Санівський О.М.
Використання засобів медіаосвіти у підготовці майбутніх учителів української мови і літератури до професійної діяльності
[]
Сторінки: 340–343
Цитувати
Сергієнко Т.І.
Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
[]
Сторінки: 344–349
Цитувати
Садовий М.І., Трифонова О.М.
Випереджаюча роль освіти в умовах техногенно-інформаційного суспільства
[]
Сторінки: 350–354
Цитувати
Терещук С.І.
Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках фізики як засіб розвитку критичного мислення учнів ліцеїв
[]
Сторінки: 355–365
Цитувати
Ткачук Г.В.
Вебквест як інноваційна технологія у роботі вчителя інформатики
[]
Сторінки: 365–370
Цитувати
Федчун Т.О., Гонюк О.В.
Інтерактивні методи формування математичної компетентності на уроках української літератури
[]
Сторінки: 371-376
Цитувати
Циганок О.О.
Формування риторичної культури майбутніх учителів української мови і літератури в ході фольклорної практики
[]
Сторінки: 377–381
Цитувати
Цвілий С.М., Зайцева В.М., Сокол К.М.
Повоєнний розвиток підприємств індустрії туризму на основі впровадження інформаційних технологій
[]
Сторінки: 381–388
Цитувати
Шарова Т.М., Рейпольська О.Д.
Переваги та особливості онлайн-платформи щоденного планування дня дитини MR.LEADER DAY
[]
Сторінки: 389–398
Цитувати
Юсюк А.В., Федонюк Ю.А.
Деякі аспекти важливості візуалізації тригонометричних функцій для учнів старших класів
[]
Сторінки: 399–402
Цитувати
Chemerys H.
Truth & trust in the age of deepfakes: recognize & overcome
[]
Сторінки: 403–407
Цитувати
Dehtiarova Ya.
Open educational resources for learning english
[]
Сторінки: 408–413
Цитувати
Sharova T.M., Tykhonenko M.М.
Digitalization of educational space: modern trends
[]
Сторінки: 414–420
Цитувати
РЕЦЕНЗІЇ. ОГЛЯДИ
Деркачова О.
Спомин про казку
[]
Сторінки: 422–423
Цитувати
Деркачова О.
«Це місто сотень дверей у нікуди…»
[]
Сторінки: 424–425
Цитувати
Землянська А.
«Любов проростає словом, ангел тримає меч…»
[]
Сторінки: 426–429
Цитувати
Шарова Т.
Воля до життя або як треба правильно жити
[]
Сторінки: 430–433
Цитувати
Шарова Т.
Концепція щастя або думки сучасної людини
[]
Сторінки: 434–440
Цитувати
ПУБЛІЦИСТИКА
Ромащенко Л.І.
Міжкультурні зв’язки в курсі вивчення літератури у вищій школі (із зарубіжного викладацького досвіду)
[]
Сторінки: 442–462
Цитувати